tiistai 29. maaliskuuta 2011

One more reason to love Apple

Mikäli joku ei vielä tiennyt niin Applelta saa ehkä maailman parasta asiakaspalvelua. Todistettiin taas kun kävin hakemassa iPadille kuorijuttua Apple Storesta. Heti sisään astuessa törmäsin myyjään joka ohjasi hissiin kun kuoret olivat yläkerrassa, sain sellaiset mitä etsin ja löysin myyjän kysyäkseni kassoja. Ne olivat alhaalla kuten muistin, mutta sitten hänellä oli kuitenkin semmoinen joku iPhonen näköinen mutta vähän isompi juttu jolla sai skannattua viivakoodin ja sain maksettua ilmeisesti korjaamopuolen kassaan kortilla. Koko roska kesti maksimissaan ehkä viisi minuuttia, ja kaikki tämä ottaen huomioon että iPad2 oli julkaistu edellisenä päivänä ja ilmeisesti iPhonestakin on hiljattain tullut uusi versio. Mallista toimintaa. Ja tämä ei siis perustu vain yhteen kertaan, aina on mennyt yhtä sutjakasti.
---
In case somebody did not know, Apple might have the best customer service ever. It was once again proven when I went to get a smart cover from Apple Store. As soon as I stepped in there was a salesperson who directed me to the product I was after and then found another person to ask if the check-outs were downstairs as I remembered. That was correct, but then she had a thing that looked kind of like an iPhone but just fatter version, which scanned the product and I could use the card reader for repairs cashier. The whole thing took like five minutes maximum, and all this considering it was absolutely packed because the iPad2 release had been the day before.

1 kommentti: