maanantai 11. lokakuuta 2010

Hei hei Helsinki

---
Tässä väliin minipostaus arkistojen kätköistä, en muistanut ollenkaan että olin aloittanut viime vuonna. Olen kirjoittanut tämän tekstin 3.10.2009, freahers weekin aikana, varmaan joskus yömyöhällä. Kuvasaalis on kehuttua laihempi sillä olen laiska enkä jaksa kaivaa enempää.
---

Viimeiset viikot Suomessa kuluivat uskomattoman nopeasti enkä luonteelleni poikkeuksellisesti jännittänyt lainkaan. Olin koko ajan menossa, mutta silti uskomattoman paljon asioita jäi tekemättä. Eivät ne sinänsä välttämättä kovin oleellisia olleet, mutta seuraavan kerran voin tehdä Suomessa jotain joululomalla.

Yksi tehdyistä asioista oli niiden paikkojen valokuvaaminen, joiden ohi kuljin usein ja joiden olemassaoloa ei yleensä tule ajateelleksi. Olen hyvin ylpeä itsestäni kun raahasin kameraa mukana lähestulkoon joka paikkaan.





2 kommenttia:

  1. Aina on niin mukava nähdä kuvia stadista, etenkin iltakuvia kun niitä näkee muuten niin harvoin.

    Toivottavasti jaksat/viitsit jossain vaiheessa lisätä niitä muita kuvia tähän.

    VastaaPoista