perjantai 29. lokakuuta 2010

Pullaa ja parempi mieli

Rohkaistuin ja kysyin Sainsbury'sin leipomo-osastolta tuorehiivaa (sitä ei myydä täällä normaalisti mistään hyllystä), kuivahiiva on ok mutta jotenkin epäilyttävää silti. Eilen oli sitten korvapuusti- ja opiskelupäivä. Hurjan etsinnän jälkeen onnistuin löytämään rei'ittimen sillä paperitasausjutulla ja olen nyt mapittanut ahkerasti kaikkea paperista opiskelumateriaalia. Ja ostin kansiksen kirjan. Se on aika sympaattinen (!), en ikinä uskonut että niin voisi olla... Se on kompakti ja aika pieni. Lörppöys on miinusta mutta ei mulla kyllä ole yhtään jämäkkää kurssikirjaa täällä. Tänään kampuksella ainakin kuuteen, eväänä jauhelihasoppaa, korvapuusti, omena, banaani ja mozzarellasalaattia.

Vanha kuva, sama lopputulos.


Aamuheräämiset onnistuvat ihan siedettävästi jo mutta aamunopeus on jotain ala-arvoista, niin ettei nopeudesta edes puhua. Tänään vasta 1,5 h heräämisestä ovesta ulkona. Jos tätä menoa jatkuu, mun täytyy alkaa herätä viimeistään seitsemältä. Oh dear.

4 kommenttia:

  1. Oih, pullia! Mistä ostit kardemummaa?

    VastaaPoista
  2. heh, tuontitavaraa...

    Olen kyllä nähnyt täällä kokonaista kardemummaa jossain, kai Sainsbury'sissa tai sitten pähkinä/rusina/kuivattu hedelmä -kaupassa eli jos on hermoja niin sitä voi yrittää hienontaa jotenkin. Suosittelen kuitenkin kotijoukkojen vaivaamista, putki (tai kaksi) kardemummaa ei paina paljoa ja kulkee kätevästi postissa.

    VastaaPoista
  3. Joo, kokonaista oon mäki löytänyt, mutta luulen, että jouluna lähtee muutama putkilo mukaan :) mitähän tuorehiiva tykkäisi lentokoneesta...

    VastaaPoista
  4. Mun lähi-Boothsista saa tuorehiivaa juusto-osaston (mikä logiikka?) palvelutiskiltä. Ja sitten tosiaan jos on leipomo kaupassa niin sieltä voi myös kysyä. Expresseissä ja localeissa ei varmaan ole, mutta jopa meidän surkeassa normi-Sainsburyssa on että kannattaa yrittää sitä ennemmin kuin lentokonetta :D

    VastaaPoista